EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

Ramadan :)
Tuesday, July 9, 2013 | 2 comments
Assalamualaikum. Selamat malam. Selamat menunaikan Solat Terawih. Selamat menyambut Bulan Ramadan. Selamat bersahur esok. Selamat selamat dan selamat. :D

Hye ! Hari ni 09 July 2013. Alhamdulillah. Hari yang membahagiakan tapi banyak kali nanges. --' Kejam kan? :'D Hmm. Hari ni hari terakhir dalam bulan Syaaban. :) Dan bermulalah bulan Ramadan. Guys, aku nak tegur ni. It's Ramadan not Ramadhan and not Romadhon. Same goes to reda and redha. There's no H okay? :3

Hari ni aku tak pergi sekolah. Bukan ponteng. Tidak sama sekali. :p Sekolah Tun Perak cuti hari ni sebab semalam ada Hari Sukan. So, hari ni cuti peristiwa lah. Esok pun cuti jugak. Hehe. Cuti 1st day puasa. Tahun ni aku tak duduk dekat khemah Solahuddin sangat. Disebabkan aku jaga gerai pengawas. ==' Serious penat. Semua kerja aku buat. Angkat barang, buat air float, murtabak maggie, goreng fries, potong buah tembikai. Ya Allah. Penat kayy penat. Penat teramat yang sangat. And hasil jualan kitorang tak banyak mana pun. RM 374. Alhamdulillah. :) Walaupun tak untung mana pun. Tapi bersyukur jugak. :) So, here we are. I'll upload the pictures okay? :)

#me #putri #besties #sportsday2013

#me #syasya #sahabat #sportsday2013

#me #sportsday2013 medal pinjam. :p

That's the end for today. Selamat bersahur esok pagi guys ! :* Assalamualaikum


Older Post | Newer Post