EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

Yang Hilang.
Wednesday, January 23, 2013 | 1 comments
.:: Iffah and me ::.

Assalamualaikum semua. Hmm. Dah lama tak update. Hmm. I busy lah dengan homework I. lol Entry ni sebenarnya nak buat khas untuk Iffah. Iffah nak pindah nanti. Dia dapat tawaran SBPIS. Hmm hmm. Taknak nanges lagi, Tadi kat sekolah dah nanges 2 kali. First, time buat wish untuk Iffah and second, time aku jumpa counsellor; Cg. Zul. Hmm. Ingat lagi tadi Cg Zul ada pesan,
Jadilah sahabat yang hebat. Dia selalu doakan kejayaan sahabat-sahabat dia. 
Haa. Nampak tak permainan dia? So, hari Jumaat nanti aku bawak camera. Nak tangkap gambar dengan Iffah for the last time. Hope it will not the last time. Ipaaaa..! Nantikan, kalau kau dah pindah, masa Hari Koku, aku nak bawak kamera sape? Hmm. Sedih k sedih. Oh yee. Weyy makcik.! Hamboih kauu.. kata aku sahabat kau, tapi wish aku kat belakang? Merajuk arr macam nihhhh. Taknak kawannnn. :'/ 

Nanti, hari Jumaat, aku akan make sure yang.. 

Aku bawak camera
Aku bawak tisuu
Aku nangesss
Mata bengkak. *hyperbola disitu*

Telah tiba saat waktu kau tinggalkan kami
Kerana takdir Yang Maha Esa telah menetapkan
Sedih rasanya hati ini bila mengenangkan
Kau sahabatku, kau teman sejati
Tulus ikhlasmu luhur budimu bagai tiada pengganti
Senyum tawamu juga katamu menghiburkan kami
Memori indah kita bersama terus bersemadi
Kau sahabatku, kau teman sejati 
Sudah ditakdirkan kau pergi dulu
Di saat kau masih diperlukan
Tuhan lebih menyangi dirimu
Kupasrah di atas kehendak Yang Esa

▒█▀▀█ ▒█▀▀▀█ ▒█░░▒█ ▒█▀▀▀█
▒█▄▄█ ▒█░░▒█ ▒█▄▄▄█ ▒█░░▒█
▒█░░░ ▒█▄▄▄█ ░░▒█░░ ▒█▄▄▄█


Older Post | Newer Post