EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

New Year, New Class.
Friday, January 4, 2013 | 1 comments
.:: Jangan bersedih, Allah bersama kita ::.


Assalamualaikum wbt. :') Seriously tak sangka hari ini aku dah masuk class baru. Bila cikgu nak bagi-bagi kelas. Rasalah jugak sedihnya, bila Syasya masuk 4A1, Putri, Sabrina and Iffah masuk 4A2. Aku pulak ditakdirkan masuk kelas 4A3. Al-maklumlah.. 7A jee. *sedih.* Tapi, masa tuh hati tak fikir sangat pasal hilang kawan. Dalam otak masa tuh cuma fikir, 'aku nak 4A4 ! 4A4 ! 4A4 !' Nasib baik dapat masuk kelas 4A4 tuh. Masa tuh otak fikir 'takpe lah.. takkan diorang nak lupakan aku pulak nanti.' Tapi, bila cikgu kata nanti kita dengan kawan-kawan kita makin renggang. Sedih. Takut diorang lupakan aku. Lagi lagi, dalam kelas tuh budak-budak semua macam taknak kawan dengan aku. Nasib baik tadi balik pukul 12.05. Kalau tengah hari tu pun aku rasa dah disisihkan, macam mana pulak dengan pukul 3.20 nanti?

.:: Aku akan belajar. ::.

Ya. Aku memang ada kawan duduk sebelah. Tetapi.! Dia rapat dengan lagi sorang budak. Pergi mana-mana tak ajak. Aku duduk lah sesorang dalam kelas tuh. Rasa macam duduk dalam planet lain jee. Tak ditegur pun. Aku je yang tegur kat diorang. Oh oh.. *nak nanges* Tapi, takpe lah kan? Aku stil pegang ayat ayah aku 'kalau diorang taknak kawan, takpe lah. Asalkan Ati dah bertegur dengan diorang.' Memang ada perasaan lega jugak bila dengar ayah cakap macam tuh. Tapi, hati nih stil rasa something yang sedih. Hmm. Entahlah. Tak tahu nak cakap macam mana. Budak-budak laki? Okaylah jugak. Sebaik ada ex-classmate aku. Boleh bertegur jugak. Thengs kepada yang stil bertegur dengan aku.

And kepada sahabat-sahabat; Putri, Sabrina, Iffah and Syasya. Nanti jangan lupakan aku yee. :') Kalau nak pergi rehat, ajaklah aku. Kalau bertembung, say Hi-hi lah ye. :') Aku takut duduk kelas tuh. Cofidence level memang low. 5% je nih. Kalau kat perhimpunan, senyum-senyumlah kat aku. :')


Older Post | Newer Post