EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

krikk krikk
Friday, January 11, 2013 | 0 comments
Assalamualaikum and Hi-hi ! :) Hehe. Lama tak menaip panjang-panjang. Almaklumlah. Assignment kerja rumah dah banyak. This week? Alhamdulillah. Happier than sad. *paham tak? mesti tak kan?* It means, minggu nih aku taklah sedih sangat, and tak lah rasa kehilangan sangat. Kadang-kadang tuh ada lah jugak rasa kehilangannya. Ramai yang nak pindah teknik nanti. > <. Kau jangan pindah teknik yee. Nanti aku terlebih lebih lebih sedihh. :)

Ohh yaa. Entry aku yang lepas ada cakap pasal classmate aku kan? Alhamdulillah. Dah rasa selesa sikit. :) Semua tegur aku. And now, aku tak rasa macam aku kat pulau sesorang. Aku rasa pulau tuh ramai sangat orangg. Alhamdulillah. :) Tak rasa bosan. And tak sempat rasa bosan pun dalam kelas tuh. Setiap subjek, ada je kitorang gelak. Kadang-kadang tuh sebab; cikgu baru masuk kelas, ada budak yang dah sangap. Itu memang totally awesome. Tapi, rasa bersalah pun ada jugak dekat cikgu. Yelah kan, kita baru semangat nak mengajar, ada budak taknak belajar. nampak macam kita je yang syok sendiri nak mengajar. Sorry teacher(s).

Tadi, kitorang ada buat jamuan kelas akhir tahun. Hehe. Sepatutnya buat tahun lepas, tapi tak sempat. So, buat pagi tadi. The menu is nasi ayam and kek SR. air? ohh. terlupa. kena beli sendiri leww. :D Hehe.
Eh eh. Nak tahu tak. Dalam waktu yang sama, tapi untuk minggu depan lah. Aku tengah dalam kereta on the way pergi Ganu. Na na na na na Ganu kite-e. :D Siapa kirim jubah? bagi aku duit cepatt.

Older Post | Newer Post