EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

3 YEARS !
Saturday, January 5, 2013 | 0 comments
Assalamualaikum wbt. :) Hari ni memang super awesome best ! XD Firstly, tadi pelajar Form 4 have to take our textbook(s) at skull school. I'm the first student yang ambil buku. I'd arrove around 9.15 a.m. It's supposed to be 9.30. Hehe. Datang awal, dapat cop buku yang elok. :D But then, sepatutnya buku aku dah complete. But, there's pupils yang curi-curi my book. Memang I tension tahap gaban. -__- Finally, lepas aku suruh Ustazah jagakan buku, baru cukup. Kalau tak.. memang tak balek lah aku. :D And Alhamdulillah, selesai and buku aku semua cukup. :) Lepas tu, kena tunggu Putri pulak. Haih.. mana pulak lah makcik sorang nih. Dah panas nih. :D  Tunggu punya tunggu punya tunggu. Muncul jugak akhirnya. But ! The best thing is baju Putri and TOP sama. wahh. sumpah kelakar. XD Yang paling super duper terkejut bila Putri kata kena amek 3 set. Dalam hati masa tuh cakap 'DOUBLE WHAT?!' Haha. tipuu jee. :D Lama gila kena carik buku untuk 3 set. Memang ngantuk lah. >.< Tambah lagi bila haus.. -_- And, finally ! Ayah putri came. Alhamdulillah. 

Ayah Putri hantar aku dengan Putri kat Shopping Centre dulu. Apa lagi, beli Cool Blog lah dulu. :b Aku beli air Oreo and Putri as usual beli Capuccino. *memang feveret dia kalau nak beli air kat situ* Then, kitorang pergi kedai cuci gambar. Aku cuci mau sampai 20 keping. Hehe. :P Lepas tuh, pergi restoran Al-Qaseme. Alhamdulillah, orang nak belanja, kan? Gila kau nak tolak? XD Terima kasih daun keladi, lain kali belanja lagi. :) Hehe.. Dah lah, malas pulak aku nak taip panjang-panjang.

Haa. Amek kau. Dah dua perenggan, baru nak cerita maksud 3Years. XOXO Nasib hangg lah. :D 3 Years. Aku kawan dengan Putri. But tak sampai 10 jam tadi, aku baru tahu yang Putri tu sedara aku. Mula2 bila mak Putry cerita, rasa macam 'Wahh. Biar betul?!' And ! Lepas nih, aku dah tak nak mention nama Putri, aku tulis 'sedara' jee. :D

.:: Baca daripada bawah. Hehe ::.

Sayang kau Sedara. :-* 
Hari ni aku speaking dwibahasa. Hehe. Jangan kutuk yee. Aku tengah laksanakan tugas MBMMBI nih. :D

Older Post | Newer Post