EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

Terselit duka.
Friday, December 21, 2012 | 1 comments
Assalamualaikum. Hai. Selamat petang. 19/12/2012. Ramai budak 97 yang happy and ada juga yang menangis. Aku bukan nak story pasal result lagi. Ada yang gembira, ada yang menangis. Nak story pasal kawan lama aku masa sekolah rendah dulu. Nama dia Muhd. Hasif Bin Hanif. Dia telah kembali kepada Sang Pencipta pada waktu Asar (tak tahu masa yang tepat) pada 19/12/2012. Arwah terlibat dalam kemalangan lori. Menurut rakan saya (Ikhmal) yang bersama dengan Arwah, Arwah terlibat dalam langgar lori, arwah tidak memakai helmet dan kepala arwah pecah. Astaghfirullah. Sedih betul bila nak tulis entry nih. Arwah budak yang baik. Walaupun, aku tak rapat sangat dengan arwah, tapi arwah penah tolong aku masa aku susah dulu sampai aku memang tak boleh lupa kebaikan dia. Nak kata nakal, biasalah masa tuh budak-budak lagi. Tapi takde lah sampai tahap jahat.

.:: klik untuk tumbesaran ::.

Bila aku baca status dak Ikhmal memang aku tak percaya. Tapi, takkan lah dak Ikhmal nak main-main tentang hidup mati nih kan? And esoknya, kawan aku pun cakap. So, memang aku percaya. Kepada readers yang tak kisah lah, kenal ataupun tak dengan Arwah, tolong sedekahkan Al-Fatihah buat arwah. Yang paling menyayat hati tu bila arwah meninggal masa hari ambil result. Memang betul, mati itu tidak mengenal masa dan tempat. 


Older Post | Newer Post