EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

Oreo Cheese Cake.
Tuesday, December 18, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum.. Lebih kurang 15 jam je lagi, result PMR akan diumumkan. Ya Allah. Kepada adik-adik yang akan ambil result esok, good luck ye. Eh eh. Tak sedar diri betul. Aku pun ambil jugak. Hmm. Entah lah. Keyakinan dalam diri nih dah mula menipis. *hentak kepala kat dinding* Hishhh.. Seram lahhh..! Hmm. Apa patut aku buat nih? Ya Allah, bagilah keputusan yang terbaik untuk aku. :-/ Ada seorang yang bagi aku cukup baik.. Selalu bagi aku semangat. Bukan pacarku ya.. Cikgu kaunseling aku.. Sifhu Zulhelmi. Terima kasih cikgu.. Tapi, bila aku chat ngan cg Zul, mesti ada je mutiara yang jatuh.







Eh.. Tukar topik ! Tukar topik ! Erghh ! Oke oke. Dah ada idea. Masa tuh aku ada buat entry pasal Oreo Cheese Cake kan? Haa. Aku dah buat kali kedua dah. And, In Sha Allah. Aku akan buat kek nih kali ketiga hujung minggu nih. Whoaa.! :D As requested from Mama, aku upload jugak gambar-gambar. Sila telan air liur yee.. :D

.:: bahan bahan ::.

.:: cut into small ::.




.:: this was the first attempt, tak berapa nak jadi sangat. ::.

.:: jeles? ::.



Older Post | Newer Post