EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

Just mine.
Friday, December 14, 2012 | 2 comments
Assalamualaikum.. :I Hai. Long time no see. Just mine. Saja nak cerita, baru sekejap tadi aku online Facebook. As usual lah, dah online tuh mesti lah cek notify. Dah cek, bkak News Feed plak. But suddenly, terbaca satu status daripada kawan nih. Ramai jugak yang like status nih. Tapi entahlah. Bila dah baca kan, rasa macam something yang salah yang maybe boleh bawak dosa. Wallahua'lam.

.:: There's something wrong i think. ::.

'Ialah' should be change to 'bagaikan'. Islam is not a school, but it's a religion. Kan? Oke lahh. Gotta go. Dah nak azan Asar. Assalamualaikum. :I

Jom ramai-ramai pergi PC Fair kat MITC. ;T 



Older Post | Newer Post