EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

For the last..
Saturday, December 29, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum and hai ! Dah lama tak update blog.. Memang online. Tapi  idea tu tarak datang lah. So, here I come with my newest entry. Eceyhh. :) Tadi, sebelum pergi kenduri kesyukuran Iffah, aku sempat buat kek Red Velvet. Hmm.. kek terakhir untuk tahun 2012.. :'( Good bye 2012. And hello 2013. I'll be senior tahun depan.. Form 4. Hee. Cepat je masa nih berlalu kan? :) Aku amek Aliran Iktisas. That's it. Jangan tanya lagi tahun depan aku amek apa oke? Penat dah nak jawab.. *bajet macam artis jee*

Banyak celoteh pula. Aku nak story pasal Red Velvet nihh! Wahhh ! Excited gila aku nak buat tadi.. Deco dia pun lain daripada yang lain. *bagi aku, bagi yang pro tuh dah normal bagi diorang lahh* And, here we go.


.:: okey. he's my dad. and he's my duta of the red velvet ::.

Sekian. Bye bye. Malam nih ada Fear Factor Artis Malaysia. Jangan lupa ! :)


Older Post | Newer Post