EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

Alhamdulillah.. :')
Wednesday, December 19, 2012 | 1 comments
Assalamualaikum.. Semua orang pun dah tahu hot story sekarang nih pasal result PMR. Alhamdulillah. Aku dapat 7A 2B. Aku tak bangga dengan result aku, tapi aku bersyukur. Tahun nih memang 1 Malaysia menurun. Tapi, ada jugak yang meningkat. Sama ngan sekolah aku. Meningkat peratusnya.. Alhamdulillah. 17 orang dapat 9A. (menurun) 29 orang dapat 8A (meningkat). Alhamdulillah again. :) And, tak lupa nak wish congrates to Ryna, Iffah, Putri, Azam The Beesings, Kucai, Maryam, MirahJia, Afiq, Anis, Michan. :)

Tak lupa jugak kepada ssiapa yang wish luck kat aku. :') Thanks very much. And because of your kindness, aku punya facebook n twitter dah jam.. XD Memang syokk. Haha.. Tetibe je jadi hot hari nih.. :3 Tapi sorry lah, aku punya result tak lah se-hot mana. :-/ But takpe. Aku akan bangun and teruskan perjuangan aku nih. SPM ada lagi. Aku stil ingat kata-kata cikgu Zul. "Mungkin Allah tundakan kejayaan kita kali nih kepada SPM or mungkin di Uni nanti. Siapa tahu?" And aku pegang kata-kata cikgu tuh.

Lastly, aku nak minta maaf kat parents aku sebab tak dapat nak banggakan ibu ngan ayah. Tapi In Sha Allah, Ati akan berusaha untuk dapat straight A dalam SPM. In sha Allah. :') Maaf maaf. :'/




Older Post | Newer Post