EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

3 Hari tanpa orang tersayang
Monday, December 10, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum.. Tajuk nak gempak.. eceyh.. hari Jumaat sampai Ahad ayah den pergi Langkawi. Pagi tadi around 4 a.m. baru ayah sampai rumah. Alhamdulillah ayah selamat sampai.. Tapi, yang kelakarnya bila kitorang risau ayah tak sihat kat sana, tuptup aku, ibu, ngan akak aku yang duduk kat rumah nih yang tak sihat. Alamaklumlah, perubahan cuaca. Ramai jugak yang tak sihat. Selsema, demam, batuk etc. Diharapkan korang semua sihat lah yee? :) Selama 3 hari ayah takde nih, aku diberi amanah untuk jaga kereta ayah. Haha. Siapa nak pergi kedai, meh sini aku hantar. ;) *nak tukar gear pun dah terkentut-kentut. Hampeh!* Aku kena jaga ikan-ikan ayah. Kat sekolah jaga ikan, rumah pun ada kena jaga ikan jugak. :D

Pagi tadi, cara ayah kejutkan aku bangun solat subuh lain gilaa.. "Cekelat ! Cekelat ! Banyak nyee. Siapa nak?" aku taknak bangun.. ngantuk ! Last2, ayah bukak pintu lempang pipi aku yang comel nih. hehe. rindu aku lettew. :P terkejut beruk aku.. sebaik lempang, tak simbah dengan air. haish, ayah nii. Kugagahkan jua diri ini untuk bangun solat subuh. Kalau tak, makin menjadi-jadi le si syaitan kat sbelah telinga nih.. hasut..hasut..hasut.. tu je lah keje kau ye syaitan?

Bila sebut Langkawi. The first thing yang berenang dalam kepala nih mesti coklat/ chocolate/ ceklat/ whatsoever. mesti nih kan? Hee. Biasalah tuhh. :D



Tagging ! Nisasyiqin and Seri Manja


Older Post | Newer Post