EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

When I was little...
Tuesday, November 20, 2012 | 2 comments
"Dimulakan dengan Bismillah.. " -Lagu Raihan.
Assalamualaikum wbt. :)
Bonjour ! Tonight, I just wanna share a story when I was little.

First of all, nenda saya ada cakap, masa saya baby, aku lah budak palinggggglah senyap. jarang nangis. tak macam adik-beradik aku yang lain. Hee. Bangga ! Tapi, tu dulu kay. Sekarang nih, aku lah yang paling cengeng. Kalau nak marah akak-akak aku pun, aku boleh nanges. Biasalah hati perempuan.. Nak marah orang yang dia sayang mesti tak sampai hati.. Betul tak?

Next, habit aku daripada kecik, kalau nak mintak maaf, aku takkan cakap 'sorry' but, I will say 'af af or maaf maaf'. af af is sinkope for maaf maaf. hehe And, sampai sekarang lah aku cakap macam tuh.. Apa lagi  eakk?

Ahah ! Aku dah ingat ! Kalau korang nak tahu nama akak akak aku, semua NNA, but aku NNI. Sampai sekarang aku tak tahu.. Heee. And, masa dulu, aku nih jenis budak yang susah gila nak eje nama aku sendiri. So, aku buat lagu. *penyanyi tau* :P lagu tu secret, orang yang terdekat je tau.. ;)

Next ! Masa aku tadika, aku takdok kawan. Keshiann.. Ye lahh. Budak comel. Budak comot. Tak de sape nak kawan ngan aku. And, kepada awok yang takde kawan sekarang, takpee. Just pray to Allah. Aku oke je takde kawan. Daripada ada kawan yang makan kawan, it's better right? And see? Alhamdulillah. Sekarang aku dah ada kawan. Haa. Kalau takde kawan, takpe. Don't worry lahh. Ada jugak yang kawan kita nanti. Maybe not today, tomorrow maybe? :)

That's all for today. nak kena masak dah. Oh yaa ! Aku bengang nihhh ! Kenapa eak? Bila kita cakap nak masak, nanti kawan kita mesti cakap 'fuyyoooo' or 'ececehhh' or 'ye keee??' and then buat muka.rasa nak lempang jee. memang patut pun dah kena pandai masak. I'm fifteen ! fifteen ! dah tua pun. memang patut lah kan? -_-

Older Post | Newer Post