EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

Tawanan. =,="
Wednesday, November 14, 2012 | 2 comments
Assalamualakum wbt. :) Heyy ! Selamat pagi. *Dah tengah hari ke?* Hmm, takpe lah. Hihi. Back to the topic, tawanan. Hee. Aku dah tawan Bukit Broga ! Haha, kau ado? Semalam aku pergi jalan-jalan kat Selangor. Kitorang bertolak 3.50 pagi. Awal tak? =,=' Bertolak dari rumah straight pergi Villa akak. Then, solat subuh. And dekat Masjid apa entah, ayah nampak ada orang buat khemah dekat tempat parking penjuru Masjid tuh. Ayah pun tegur lah "Assalamualaikum." and the uncles said "minta maaf" Rupa-rupanya orang Jepun lah. Whoaa. Then, terus pergi Bukit Broga. Muka masing-masing excited. Aku rasa aku lah paling excited. Yo lah, ayah, ibu, akak and abang semua dah naik Gunung Kinabalu. Aku? First time. Haha. Naik punya naik punya naik. Penat. Haha. Last last jumpa cikgu sekolah aku. *memang rancang pun* Eceyh. Jumpa Ustaz Zabidi.

.:: Nampak tak muka kepenatan saya di situ? -,-' ::.


Lepas tuh, family aku nak pergi basuh seluar. Kotor. Sebab kan musim hujan, so lecak banyak. Kitorang pergi Hutan Lipur Negeri Selangor. Masuk kena bayar. -,-' RM1.00 untuk Dewasa. Erghh. Dia suruh aku bayar RM1.00. Aku teenager lah bukan Adult. Aiseymen. Takpe lah. 1 ringgit je. Ayah, bayar. Haha. Bestnya mandi dekat sana. Tapi, sayang. Aku masuk kaki jee. Hee. Sejukk. Baru ingat nak tangkap gambar, but suddenly there's a group of men yang kecoh gila nak mandi kat tempat aku duduk. Tak jadi lah den. Satu gambar jek ada. *Cedih*

 .:: Seluar saya dah bersih ! :P ::.

Eh, dah lah. Malas nak story. Semalam aku tengok cerita Supernatural. Best gilaa. Sedih. Keshian Dean. *pengorbanan tuh* Then, ada pulak pengacau. Erghh. Eh. Korang pergi mana? Nak tau jugak. Aku dah share. Kau lah pulak. :D

Sepatutnya aku hang Melaka hari nih. Tak jadi. Hari Jumaat hang jom? :D Tengok wayang, makan Milo Supreme. Aigoo. Sedapnyaa.

Older Post | Newer Post