EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

My first experience!
Thursday, November 1, 2012 | 0 comments
Heyy-II ! Hee. :)
Ehh. Terlupa pulak. Assalamualaikum. :>
Sihat? Dah makan? Dah mandi? *banyak pulak soalan*
Erkk. Dah lah. Over pulak. Hihi. 
Tadi kan, best gila ! 
Weee (^^,)

First of all, pergi ladang kelapa sawit.

First time aku masuk ladang kelapa sawit. 
First time aku pegang buah kelapa sawit tuhh. 
Dapat jugak tambah maklumat dalam kepala otak aku nihh. ;D
The info that I got was like buah tu boleh dimakan macam tuh jee. Tapi 'tawauu' lah, thus, satu buah biji tuh boleh macam 1 tan. And when Nizam angkat buah kelapa sawit tuh, dia boleh cakap kira macam 3kg je. Aku pun dengan muka pikir bagusnya try nak angkat, perghh ! beratnya. Pakcik tuh boleh pulak gelakkan aku. -,-' 
"Perempuan mana larat nak angkat buah nih. Berat." *untunglahh.*


*Boleh makan. Tapi tawar. Rasa minyak mentah.*


*1tan.*



About 40 minutes dalam ladang tuh, we go to sawah padi !

Aiseymenn. Bukan main lagi semalam update twitter pakai baju kotor lah hape lah. 
Last-II, jalan kat tebing tuh jee. -,-'
Tapi ada hikmahnya jugak. Sebab, kalau buat aktiviti yang mengotorkan baju, memang aku taknak.
Ye lahh. Semua orang dah cakap, "cikgu. perut kitorang dah nyanyi lagu wings nih." :D
Kat sini tak tahu banyak info sangat, sebab aku jalan kat belakang. So, tak dengar pakcik tuh cakap apa.
*pakcik tunjuk apa tuhh?* hee. :D
The most important is, aku jumpa kawan lama aku ! -,-'
*kawan lama saya*

Then, jalan 5 minit, tangkap gambar. :D Gambar aku je lebihh. Hihi.
Dah sampai kat satu bangunan nih, nampak satu mesin yang superb besar. I called it as Pakcik Gergasi. :D


Besar kan? Aigoo. -,-'


*Pandai naik, turun muka dah cuak.*

My doppelganger. :D

*Sawah Padii *


.:: SubhanaAllah. Indahnya ciptaan Allah. :) ::.

Then, we go to ladang getah
Laparnya Allah sahaja yang tahu. 
Walaupun perut masing-II dah main drum, aku stil nak tangkap gambar. Hee. :D
Because, maybe that is my first and the last time. So, we snap-II lah the picture. *apasal ngan BI aku nih? -,-'*
Dekat ladang getah nih memang aku tak berminat nak pergi dengar cakap pakcik tuh. 
Ye lah, orang tengah lapar nih. tangkap gambar lagi syokk. :D


.:: Haa. Dgr elok2 yee. ::.

Bila cikgu-II dah tgk kitorang semua kepenatan,
Cikgu bawak kitorang pergi kantin ! 
Perkara yang aku pikir masa tuh; air ! air ! air ! >.<
Dah makan minum semua, kita sambung tangkap gambar ! Yeay ! :D


.:: Ustaz Munir, Cg Zul, 'abg Joe', and pakcik ::.

The best part is when all of us (girls) nyanyi lagu Untuk Dia ramai-ramai. :'> Really miss the moment. 



Older Post | Newer Post