EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

Heyyy !
Saturday, November 10, 2012 | 2 comments
As usual, kita sebagai umat Islam kena buat apa-apa pun mesti dimulai dengan Bismillah. Assalamualaikum wbt.
I donno what should I type here. I just wanna tell all of you that today's date was super awesome ! :D

.:: mirajia ::.

Comel kan tarikh hari nih? Alhamdulillah. Pada tarikh yang comel nih, Allah masih bagi kita peluang untuk hidup, untuk berbuat amal, untuk meneruskan amar makruf nahi mungkar. SubhanAllah. Ingat lagi, masa kecik-kecik dulu, Ustazah tanya apa maksud amar makruf nahi mungkar. Aku punya lah blurr. Last last, ustazah bagi klu. "Amar makruf ialah mengajak manusia membuat kebaikan." Lepas tuh, aku pun boleh tangkap lah apa maksud nahi mungkar tuh. Apabila excited menguasai diri, ayat semua tunggang terbalik. -,-' Boleh pulak aku cakap nahi mungkar itu ialah mencegah kebaikan. Aigoo. Satu kelas gelakkan aku. Oke oke. Sebelum sesiapa yang tersalah tafsir, baik aku betulkan kefahaman korang tuh. Amar makruf, nahi mungkar bermaksud mengajak manusia ke arah kebaikan, dan mencegah manusia daripada melakukan kemungkaran. Oke ? :D

Itu saja yang hendak kukhabarkan. :) Cuti nih pergi mana? Aku? Entah lah, akak aku ajak pergi Broga Hill. Macam syok ! :D Whatever and where ever you are, take care and don't forget that we're living lillahi taala. :') If u're always remembered about Allah, InsyaAllah. Allah lindungi kamu. 

Next week ! :D *excited* Yeayy !


Older Post | Newer Post