EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

......
Thursday, November 8, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum wbt. Hai ! Long time no see. ;P Btw, tengah hujan nih. Tak boleh membebel panjang-panjang. Lagi tengah hujan, lagi aku nyanyi ! haha. XD

Tadi aku cari buku KH form 1 untul form 3. Yeahh ! I'm decide to take acc tahun depan. :D
Semangat nihh. Dah tak boleh melayan Korea, blog, facebook ngan blue bird lagi..
Kena layan buku jee lebih. *muka sedih*. Takpe, success requires 1001 sacrifices. Betul tak? Hee.

Eh eh ! Nak story nih pasal semalam. Kita pergi Jamuan KOOP. Makan ikang bakar Parameswara. Ingatkan Laksamana. Nasib baik tak salah kedai. :D


.:: Kedai nih lah ! ::.

.:: Meja-meja yang telah dibooked ::.

Actually, aku bawak kamera but disebabkan kecuaian aku, aku tertinggal kamera nih dalam kereta. So, ada gambar but from the junior's camera lahh yee? :D Memang makanan dia sedap. But, the part that I hate most is, janji pukul 5.30 petang. Aku punyalah kosongkan perut taknak lunch. Rupa-rupanya makan pukul 6.30 petang. Perghh ! Memang lah kan. Sabar je lahh. After this, jangan cakap pukul 4.30 sebab nanti kita makan pukul 5.30. Memang dah agak dah. Sebab tahun lepas pun macam nih jugak lah yang jadi. Sakit hati jee. -_- 
Lepas tuh, tak dapat lah nak mengeratkan silaturrahim, habis makan stret balek. Mana taknya, makan sampai maghrib. Dah habis makan, buat haluan sendiri2. Tahun lepas pun kira better lah sebab sempat tangkap gambar. But this year? Aigoo. 

Older Post | Newer Post