EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

30/11/2012
Friday, November 30, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum. Hello ! Guess what? Today, I qot the exam UKKM. Exam? Exam? Exam !! Oh Allah. Aku tak belajar langsung. Haa. Memang terbaik lah kan? Time on the way pergi MRSM AG baru lah terkial-kial nak bukak buku. Haishh. Overall, subject Math sedang-sedang lahh. Ada jugak yang aku tembak.! Bangg ! Mati kauu ! :P Science? Senang lah jugakk. Comel je soalan dia. Hikhik. ^_^ Soalan Keperibadian? Haa. Lagi cun.! Ada satu soalan tuh buat aku gelak sakan dalam Computer Lab 2 tadi. Hikhok.

"Pilih hadiah pilihan anda:" 
A: hadiah wang tunai .....
B: hadiah hape entah
C: Melancong ke Korea
D: IPad 

Mula-mula aku nak pilih D. Last last, aku buat C. Keh3. Aku dah lah suka berjalan. >.< Lepas tuh, kalau dah siap boleh keluar dulu. Time, aku keluar tuh ada lah seorang mamat yang duduk meja sebelah aku tuh pergi cakap; "Weyy! Nak nombor?" Dengan lantangnya dia berkata-kata. Lol. Sebaik pengawas tuh ada. Kalau tak memang dah kene sekel kepala dia. -_- K arr. Malas nak story lagi. Pening kepala fikir soalan Math tadi. Bak kata kak Putri, Nak mati sekejap jawab math. Hihi (^^.)

Hey ! Just wanna tell to nisasyiqin and seri manja yang di sini sudah ada astro maa. lai lai ! :D


Older Post | Newer Post