EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

Kursus Penulisan Kreatif. :>
Wednesday, October 31, 2012 | 0 comments
Erkk.
Firtsly, Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani. :'>
Secondly, Hey ! Apa khabar? Hee. *macam setahun tak update*

Tadi kan, kita pergi Kursus Penulisan Kreatif. Weee ! >.<
Best? Boleh lah. Tapi biasalah. Penat. So, tertidur satu slot. Haha.
Sebaik pakcik tu tak perasan. Maaf maaf. :')
Overall, the uncle's and sis was best.
Besides, I met my old friends; Ainor Hazwani and Dalilah Nur Aiman ! 
But, they seems not to be happy. I'm sorry girls.
But that was the first that I thought.
Yeah, maybe I'm the one who misunderstood.
If I was wrong, I'm sorry.
Aku tegur korang, korang buat muka tak suka.
Maybe aku salah tafsir.
Erghh. Enough ! I'm tired thinking about this.

Time slot kak Nur Fateha Othman, (wartawan jenayah) mmg best.
Superb best ! :D Asik gelak aje.
And the newest quote yang aku dapat pagi tadi is;-

Quote kak Fateha

After that, ada lagi satu slot. Lebih kepada iklan. So, aku mulai bosan. :P
About 45 min, .:: 1.25p.m::. ada majlis penyampaian sijil !
Yeay ! Sijil ! Sijil ! Sijil ! :D *jakun*

Okey, we dismiss our program today.
Tiba-tiba. Jeng-jeng-jeng. Ada seorang budak berbaju hijau dengan selambanya berkata-kata.
"Weyy. Nisa Zati Jamal. Nak nombor." *muka gedik*
"Erkk. takde lahh"
"Tipuuuuu.."
"Ehh. Tak percaya sudah. K ar. nak balek." *lari. cepat lari!*
"Bye-bye ! nanti aku mintak nom kau daripada kawan yee?"
"Aiseymen. Mamat nih nak kene lempang agaknyee."
"Hah?"
"Ehh, Tak de pape. Ngee."

Hmm. K lah. Got to go. Vokal Bukan Sekadar Rupa ! Hoho XD nak join menyanyi nih.
Ehh chop ! terpikir pulak aku. Kenapa eak, bila pertandingan menyanyi kan, diorang nyanyi lagu BI pastuh buat suara gedik. Hoho XD Apa kata kalau kita nyanyi lagu 1 Malaysia 1 Bahtera. Kan syokk ! :D

Esok nak pergi sawah padi  ! :>

Older Post | Newer Post