EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

Apa Itu Baruah?
Monday, September 24, 2012 | 0 comments
Ohh, readers. Apa maksud baruah? sampai sekarang aku tak faham apa maksud baruah. Ya Allah, sakitnya hati nih. Dalam masa hari nih, banyak sangat dugaan. Alhamdulillah. Itu semua kerana Allah nak uji ketabahan hati hamba-Nya kan? Ya Allah, kau kuatkan lah hambaMu ini berhadapan dengan rakan-rakan yang tidak cukup duit untuk membeli insurans mulut. Haha. #cuba buat lawak dalam tangisan. :P



14 days to PmR. Tak nak membazir masa memikirkan masalah dengan kawan-kawan yang tak pernah hargai aku. So what? Ada aku kisah? And now, kata-kata hikmah yang aku paling suka bila aku jumpa kaunselor tadi =  "Memang susah nak jadi insan yang baik."  Hee. Peace yaw ! 


Thengs to adik Arifah, cikgu Zulhelmi and kawan2 yang lain yang dah bagi nasihat kat Nisa harinih. Thengs a lot dear. I appreciate it.! :)


Older Post | Newer Post