EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

9 Days To Go !
Sunday, September 30, 2012 | 0 comments
Astaghfirullahalazim. Pantasnya masa berlalu. Tak sempat den nak kojar. :) Hee. PMR ?

9 Days To Go, 9 Subjects, 9A's in my hand ! .:: If Allah wills it ::.

Assalamualaikum. Salam sejahtera. Hari nih, hari yang memenatkan. :')

10.30 pagi- Pergi kelas Sains 
12.20 tengah hari- Pergi teman PuTop kat Jasin.
1.00 petang- Pergi kelas B.Arab. (sampai pukul 5 petang) 

SubhanAllah. Bak kata PuTop, sabar buahnya lumayan (sabar mesti dapat pulangan yang bagus. Jadi, bersabarlah) Tapi, tadi yang paling tension bila tunggu dak PuTop kat Fresco, elok-elok tengah minum cool blog, tiba-tiba ada seorang pakcik yang maybe tak waras datang minta air aku. Aduhh. Takutnya. Apa nak buat? Macam-macam monolog yang aku buat masa tuh. Dengan izin Allah, Allah tolong aku. Syukran Jazilan Ya Allah. Alhamdulillah. :) Allah hantar seorang pemuda yang maybe anak dia datang kat pakcik tu, ajak pakcik tu balik. Terima kasih kepada si pemuda itu. Hee. 

Dah beberapa minit lepas tuh, PuTop sampai. Ouh Put On The Top ! Kenapa lambat? Haha. Kesian kau kena jalan kaki jauh2. Hee. Sorry sayang ! :P Btw, comel kau tadi ! Haha. Thus, time tuisyen B.Arab tadi. Memang memuji kesabaran betul lah. Dah lah penat masa tuh. Ngantuk lagi. Ya Allah. Ujian tuh ! Ujian! Dugaan ! Cabaran untuk kita dapat A dalam B.Arab. Hee. B.Arab Bahasa Syurga. :) kan ? kan? kan? 

Esok? Ohh dear. Esok ada pre-test Sc. Ya Allah. belajar? belajar tu memang dah lah. Dah nak tepu dah otak aku nih.. Tapi.. hmm. tu lah diaa. selagi belum PmR, selagi tu lah otak aku nih masih belum kuasai lagi semua bidang. #bak kata cikgu aku; Belajar, belajar dan terus belajar. :)

Dah lah. internet kat rumah aku nih macam nak mintak pelempang jee. 

Older Post | Newer Post