EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

Bulan puasa sudah malii !
Sunday, July 22, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum.. Hang buat pa? Buat kuih? Haih. Baru hari ke-2 puasa, dah buat kuih? Wahh ! Maju ! Bagus lah, kalau dah buat awal2. Bak kata pepatah, "sediakan payung sebelum hujan". Betul tak? Ohh ya ! Jangan lupa post kan kuih tu kat umah aku ea? Heehe. Alang-alang aku buat entry nih kan, aku nak jual pantun sekali lha.

Kulit durian tersekat di halkum,
Assalamualaikum !  
Jarum jahit, jarum peniti,
Nama diberi Nisa Izzati. 
Pergi ke sekolah hari selasa,
Selamat menjalani ibadah puasa. 
Makan roti sapu kaya,
Jangan lupa buat kuih raya. 
Huh ! Dah lah ! Penat aku perah otak nih. Hehe. Takpe2, dapat menajamkan fikiran sekali. Opps ! Ada kene mengena ker? Ntah lah. Hehe. Ehh ! Dah kol 17:03 nih, aku nak gi masak nasi tomato lah untuk berbuka ! Wassalam.


Older Post | Newer Post