EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

Pengawas..
Sunday, February 26, 2012 | 0 comments
Pengawas?? ape tugas pengawas eak?? Hehe.. Aku ckp nih mcm aku perfect sgt je kann?? HAHA..! just utk renungan bersama..

Pg td, aku layan FB jap.. hesyh ! si tutttt nih Pengawas.. and dkat skolah plak soh org jgn couple... Tp, kau dkat FB bukan main cintan-cintun kau..! Hesyhh !!! Masalah betoll..!! Kau tuh anak ustaz.. tak tau ke COUPLE ITU HARAM??!! Lepas tuh kat skolah, bile kau tau ade budak couple, pandai plak kau bg nama budak tuh kat Ustaz kan?? bagos nye kaauu nih..! -.-' Adik beradik kot jd pengawas..!

Weyy.. Nak tanye nih.. Best sgt ke couple?? Best sgt ke buat dosa?? *kau tgK??! aku pon dah tmbh dosa ! Haisyh!*  Bukan ke couple lepas kawen lg best drpd couple skang nih?? PELIK !! =-=

Lg 1, kau nak rampas budak2 nih bwk fone (+) MP3 (+) MP4 (+) pape je lah.. tp kau?? kau pon same gak ! ngek ngokkk !! Lg 1, kau xyah lah nak pulau kan aku sbab aku nih tak couple..! Sbab, aku pon tak hingen lah nak kwn ngan kau !!!! grr..!! Kau pk ade bf nih hebadd sgt kee?? Klu pakwe kau tuh mnyejukkan mata takpe lah gak.!! Nih tak..! Buat saket mata jeee!!! Siap nak buat status yg kau merajuk ngan pakwe kau ! Hooyy !! Ade org kesah ke kau mrajuk haa?? Kau nak potong kaki kau pon aku tak kesah lah..!

Hangenn aku, bile kau mnanges dlm kelas.. Aku ingat kan sape lah mninggal.. =P Rupenye?? Gadoh ngan pakwe??! Sengal ! Pastuh, bile cg tnye knape nanges, pndi plak kau ckp kau nih Sakit perot kan?? Bagoss !! Tipu cg ! Tipu lah byk2 ! Kumpul dosa tuh yee?? Kumpul bebyk..!!

Dah lah ! malas aku nak layan kaauuu !! Kau pk aku kebulur sgt ke kau punye jelingan mata kau tuh?? Kalau mata tuh cantik, takpe gak..! Nih tak.. klu aku congkel mata kau tuh baru tau ! kalau aku bg sedekah mata kau tuh kat org lain pon cpat2 die lari tau !

Ohh yaa !! Aku rasa kan.. kelas aku dah mcm kelas maksiat pulak..! Time balek, slalu lah kau buat dating kat kelas kan?? adoyy ! mcm mane nak blaja nih, klu kelas pon byk dosa dah..! Adusss !!

pape pon, aku doakan yg terbaik utk kau yee??
Taubat Nasuha..! Oppss ! Tersebut nama plak! Ada aku kesah? 

Older Post | Newer Post