EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

Fatini vs Nabilah..
Tuesday, January 24, 2012 | 0 comments
Siape Fatini?? Siape Nabilah?? hehe... Fatini BFF aku.. tak smpi 1 taon p0n aku knal die nih sbenarnye.. tp, aku rapat sgt ngan die ! ye lah.. dah 1 kepala... nak buat mcm mane?? Nabilah plak?? hehe.. Nabilah ni, sbenarnye akq angkat yg tersayang...




Fatini Zahari

Sangad comell ! :D
Manja...
Satu kepala ngan aku.. :)
PMR VICTIM ! same with me too.. :D

Tini, aku harap kau happy kat luar sana.. siyesly, aku sayang sgt kat kau.. Kau baik sgt ngan aku.. Wlupon taun lpas kau bdak baru, tp kau cpat rapat ngan aku.. Kau yg sapa aku dulu.. Smoge kau happy kat sane.. Jangan lupekan aku tauuu ! Sayang kau Slamanya~~

FatiNisa
Friends until Die~


Kak Nabilah Asri..

Satu kepala ngan Aku..
Perangai gila-gila..
PMR VICTIM taun lepas..
Tau sthg yg org lain tak tau...
Kadang-2, aku lpaskan prasaan aku kat akq nih.. :D


Hai Akq ! Yg ni entry yg ke-2 utk akq kan?? ehehe... Akq ! Adq syg sgt ngan akq ! Thengs kaq sbab akq sudi dgr sume crite suka duka adq slama nih.. Syg Akq Slamanya~
Kak Nabilah vs Adq Nisa,
Double N !

Older Post | Newer Post