EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

Sayang aku dah balek umah !
Saturday, January 28, 2012 | 0 comments

ape-2?? sebok nak bace sbab ade pkataan 'sayang' lah tu, kan?? haha ! aku tau ! sayang aku ni sweetheart aku lah ! pakwe aku.. !! =D

Sayang aku nih ialah.. nak tgk tak gmbr die?? comel gile die nih !

baru bangon.. mamai! comel tak?? hehe.. \tgk lah puan die ! aww ! =D/

tido kat atas katil aku.. =D


They are my sweetheart !!! I LOVE THEM LIKE A LOVE SONG ! =D

but, one of them had died when I'd join the camping at Terengganu for a week. When I'm back, I asked my sisters, where the Along?? They said that, it was missing..!! I'm start crying ! Alongg !! Where had u been?? Where had u go?? Where are you?? I'm start to call my neighbour's(Idah) house.. I said, if you seen my Along, plz return back to me.. They said, of course, but you plz don't cry..
        Satu hari tuh, bile aku nak gi umah Ida, Afif(jiran aku lg 1) panggil, die kate kucing aku dah mati ! aku control je ! Sedih gile aku !

 Ya Allah, knape kau amek Along?? Patotlah time aku nak kemas baju nak gi camp tuh, Along mcm nak manja-2 ngan aku... Along!!! Aku rindu Along !!! Knape Along mesti mninggal dpan umah Apip? Knape Along mesti mninggal awal? skurang-kurangnya tgu lah Aku balek.. sbb tu aku serik ! Aku balek dr Terengganu, with my broken heart.. now..??!! My heart dah hancuss !! Lebur ! Berkecai ! Along pergi dlm skelip mata ! Ini utk Along,


Along,
Moga Along aman kat sana..
Mesti best kan? Dduk dkat syurga ??
Along, Ati halalkan sume mknn minum yg Ati dah bg.. Ati halalkan..
Along, Along maafkan Ati ea?
Ye lah, kdg-2 tuh, klu Ati bad mood, Along aje yg dkat sisi Ati.. nak belai-2 ngan Ati..
Along mcm faham prasaan Ati.
Along, Ati syg Along !!!

Lately nih, Ucu pulak yg hilang.. tp, sebaik pg tadi Ucu dah balek ! naik meroyan jgak aku cari ucu nih.. balek-2 je, Ucudah tgu dpan pinggan makan Ucu.. haha.. tau p0n kau nak balekkan?? ksian aku tgk Angah time kau(Ucu) hilang.. senyap je.. terjerit aku tgk Ucu dpan mata ! ya ya ya !! mmg aku syg gile kat Ucu ! :D Sume aku syg sbenarnye ! ehehe.. kcuali kau M !

comel tak die tdo?? hahah! yg nih Along kot.. 
Angah ! :D Si gemok comel ! 

Ucu pengganti Along temankan Aku buat hw.. 

Ksian, smpi ttido tgu aku siapkan hw.. hehe ^.^

Angah with Ucu.. 

nih aku tak pasti, Ucu atau Along.. 


Gambar terakhir Along, dduk dkat beg camping aku..
Sbelum die mninggal dunia.. Al-Fatiha



Older Post | Newer Post