EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

Akad Nikah...
Saturday, January 28, 2012 | 0 comments

Akad Nikah?? Apa tuh?? Haisyh ! Tipu lah kalau tak tau ! 

Orang akad nikah.. 

Akad nikah ni.. ada org yg takut.. ada org yg gementar.. ada org yg happy..  ada jgak org yg bangga ! haha.. yg bangga tuh, aku tak tau lah ape sbab musabab die nak bangga.. maybe, die bangga sbab bakal isteri die tuh, cantik or comel or putih or rambut perang or wuteva lah sume tuh.. tp, kahwin ni mmg berat ! sbab tu lah, bila kite dah berumah tangga, sparuh iman kita sudah selesai.. 

Akad nikah.. ape prasaan org yg akad nikah sbenarnye nih?? Aku tak tau?? dan mungkin aku takkan tau ! ya ya ya ! sbab, nnt bkan aku yg lafazkan, btol tak? haha !! Akad nikah nih mmg lah.. 

Aku terima nikahnya 'bakal isteri aku' binti 'bakal ayah mertua aku' dengan mas kahwin RM....


nmpk snang kan? kau tgk + kau teliti gmbr kat atas nih..

ssah ! sgt ssah tanggungjawab seorang suami ! susah sgt ! tersangat ssah ! \ayat same jek../ ye lah, dosa isteri, anak-2 die yg akn lahir sumenye die yg tanggung ! dosa isteri nih byk cabang die !  aurat lah, tinggal solat lah, derhaka lah... sumenye suami kene tanggung ! ye lah.. time akad tuh p0n, kite kene fokus dkat pakaian die.. sendat ke?? longgar ke?? terbelah ke?? ckup kain ke? tak ckup kain ke?? sume nye kene tgk ! hah ! Tudung ! melepasi dada ke? nampak sanggul ke?? ade bonggol unta ke?? sumenye ! sume kene tgk ! anyway, tau tak bonggol unta tu ape??



so, buat saudara-saudara adam kat luar sana, tgk lah bakal isteri anta.. klu anta rasa anta punye bakal tuh kureng memuaskan.. slow-2 lah anta bg advice dkat bakal isteri anta tuh.. anta kene selamatkan bakal isteri anta..




Older Post | Newer Post