EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

No Harsh Word in my Blog okay?!
Thursday, September 8, 2011 | 0 comments
okay ! 1stly, Nisa' nak ingatkan sahabat2 blogger Nisa' di alam maya nih, this is my blog ! perluke menambah dosa kat blog nisa' ? kalau nak buat jgak, x pe lah, Nisa' redhaa !


okay ! <nisa'dahstartmelalut!> x de lah, Nisa' bengang tahu x?? kalau kau dah tau blog aku lembap macam siput ke hape ke, x yah lah nak tunggu dia habis loading ! PANDAI lah awk nih ! okey ! Nisa' x mau ckp byk ! Nah ! tgk ! 



haha ! besar x gambar tuh ! tuh disebabkan aku sgt hangen ! hehe ! pastu kan, kalau dah tahu my site is too slow <akuejekkaubalek!padanmuka!> x yah tunggu ye? okay ! pastuh, x yah nak shout 2 kali tros ! blog aku nih pandai, x yah tekan byk kali ! 

Older Post | Newer Post